Hamzah Jamad

Blogger. Programmer. Technologist.

The Author

x
Who am i??... i'm a spiderman.. nah ayat tuh la korang bleh dengar klw tengok kat filem spiderman.... Tapi, aku?.. Xpayah la.. malas lah aku bagitau secara detail..bikin penat mata korang jak baca panjang-panjang.. lagipun aku tidak tau pun kalau korang sudi baca nie pun...

         Jadi, napa ak mw wat nie blog?.. xda pa.. juz mw isi-isi masa... Juz mw gitau pa yang aku rasa, pa yang aku pikir.. Lagipun korang tw jugak kan blog nie adalah satu ruang bebas, yang boleh di guna untuk pa-pa pun.. So, ak juz mau guna untuk gtw pa yang ak mw bgtw jak.. haha.. Klw blog nie macam korang rasa macam syok sendiri, suka hati korang la.. Secara jelas, aku bagitau, korang wat blog sendiri la.. Mungkin blog korang lebih bek dari aku punya nie.. Tapi peduli la, maksudnya ko hebat la tuh.. ak malas mw jadi hebat-hebat nie...ntah, ak memang xhebak pun.. wahaha...

      Okeylah, perenggan nie pulak aku mw bagitau pasal aku punya fav pulak.. contohnya hobi, minat.. yang aku suka wat.. passion...minat....emm? what?.. sama ka?.. biar la.. saja jak tuh..
ok, nie bawah ni listnya..
  


  • hempas kepala di dinding
  • tanam orang hidup-hidup
  • masak cpu guna kebod.. (what??..ni bhsa programming, ignore jak la..)
  • menulis surat, bagi dekat pen-pal
  • mengumpul setem


..err..korang xpcaya? ok la.. orang gurau sket pun xbleh.. hai.. xda sixth sense  la korang.. ok la yang nie betul punya..



  • sketching 
  • membaca pa-pa pun buku yang memeningkan saraf hotak.. contohnya, buku-buku dengan tulisan latin.. tulisan greek.. tulisan hiroglyph..what?.. ya la.. sory.. gurau jak.. buku math la kompom
  • men gitar..(nih kalau dah bosan tahap gaban..)
  • hempas kepala di dinding?..  em.. ok2. no more stupid jokes..
  • suka minum susu kotak..
  • suka baca kreko..
ok la..rasanya itu jak aku termampu taip... bosan plak aku mw taip lagi nie.. bagi2 komen r.. tuh pun kalau sudi r..(add ak skali kat fb k?.. klik jak pic aku kat atas tuh.. k?.. hehe)..bosan giler..